Category Archives: Pink Songtexte

Pink Songtext: You Make Me Sick

They make me sick
I know I feel you
thats why we need to stick together
yep,yep, yep
I know

You make me sick
I want you and I’m hating it
Got me lit like a candlestick
Get too hot when you touch the tip
I’m feeling it I gotta get a grip
And its driving me crazy baby don’t you quit
Cant get enough of it
You got me goin again
Baby you got me goin again
You make me sick

He was doin 8 0 on the freeway
In the 6 double 0 bumpin Isley
He was gettin kinda close kinda touch-ay
Guess, he had a little too much Hennessey
He told me that he wanna go home
with me up on the hill to my condo
Told me he’d keep it all on the low-low
But I told him „Boo, I don’t really know though“
He got closer to me… it started gettin deep
He had me in a zone when he started to show me things
I never saw before
Baby was cool but I knew it was game
Hell of a cool but you men are the same
The way he licked his lips and touched my hips
I knew that he was slick

You make me sick
I want you and I’m hating it
Got me lit like a candlestick
Get too hot when you touch the tip
I’m feeling it I gotta get a grip
And its driving me crazy baby don’t you quit
Cant get enough of it
You got me goin again
Baby you got me goin again
You make me sick

So hot n the 6 now, so hot
Had to roll all the windows down
Isley got me thinkin bout the sheets now
Wonderin should I really take it there now
He told me he would make it worth it
I’m thinkin, how many times have I heard this
Kinda funny, but I wasn’t even nervous
All his slick ass lines were kinda workin
I felt my knees get weak…his body was callin me
Just couldn’t take the heat
Anyway it was 2 or 3, I had to get out the streets
Baby was cool but I knew it was game
He was to smooth to be screamin my name
Even though we made the best of it
I still told him this….

You make me sick
I want you and I’m hating it
Got me lit like a candlestick
Get too hot when you touch the tip
I’m feeling it I gotta get a grip
And its driving me crazy baby don’t you quit
Cant get enough of it
You got me goin again
Baby you got me goin again
You make me sick

You make me sick
I want you and I’m hating it
Got me lit like a candlestick
Get too hot when you touch the tip
I’m feeling it I gotta get a grip
And its driving me crazy baby don’t you quit
Cant get enough of it
You got me goin again
Baby you got me goin again
You make me sick

Can’t… no no no no no no
Oh, you make me sick
I want you and I’m hatin it
hatin it
hatin it….

———————
Aus dem Pink Debütalbum Can´t Take me Home

Pink Songtext: There You Go

Please don’t come around talkin‘ bout that you love me,
Cause that love shit just aint for me,
I don’t wanna hear that you adore me
And I know that all you’re doing is running your mind games,
Don’t you know that game peeps game?
So your best bet is to be straight with me

So you say you wanna talk, let’s talk
If you won’t talk I’ll walk, yeah it’s like that
Got a new man, he’s waiting out back
Now what, whatcha think bout that, bout that?
Now when I say I’m through, I’m through
Basically I’m through with you
Whatcha‘ wanna say?
Had to have it your way, had to play games
Now you’re begging me to stay

There u go, lookin‘ pitiful
Just because I let you go
There u go, talkin‘ bout you want me back
Sometimes it’s bez like that, so
There u go, talkin‘ bout you miss me so,
that you love me so, Why I let you go?
there you go, cause your lies got old
Look at you, there u go

Please don’t come around talkin‘ bout how you changed
How you said goodbye to what’s her name
All it sounds like to me is new game
And I was right when I thought I’d be much better off without you
Had to get myself from ‚round you,
Cause my life was all about you

So you say you wanna talk, I don’t
Say you wanna change, I won’t
Yeah it’s like that
Had your chance, won’t take it back
Now what, whatcha think bout that, bout that?
And When I say I’m through, I’m through
Basically I’m through with you
Whatcha‘ wanna say?
Had to have it your way, had to play games
Now you’re begging me to stay

There u go, lookin‘ pitiful
Just because I let you go
There u go, talkin‘ bout you want me back
Sometimes it’s bez like that, so
There u go, talkin‘ bout you miss me so,
That you love me so, Why I let you go?
There you go, cause your lies got old
Look at you, there u go

Oh, don’t you wish you could turn the hands of time?
Don’t you wish that you still were mine?
Don’t you wish I’d take you back?
Don’t you wish that things were simple like that?
Didn’t miss a good thing til‘ it’s gone,
But I knew it wouldn’t be long
Til‘ you came running back, missing my love there you go

There u go, lookin‘ pitiful
Just because I let you go
There u go, talkin‘ bout you want me back
Sometimes it’s bez like that, so
There u go, talkin‘ bout you miss me so,
that you love me so, Why I let you go?
there you go, cause your lies got old
Look at you, there u go

———————
Aus dem Pink Debütalbum Can´t Take me Home

Pink Songtext: Hell Wit Ya

I do not trust
so I can not love

what is this
I heard you got a new miss
we just broke up so
you know that I’m pissed
they say you’re faithfull
I dont believe that shit, oh no oh no

Oh I tried to act like I don’t care
but it doesn’t seem fair
you’re so good to her
and I tried to pretend I don’t see
all the things that you do
you couldn’t do for me

I was in love wit ya
but the hell wit ya
cause you didn’t wanna
treat me right
I was in love wit ya
but the hell wit ya
cause you didn’t wanna
treat me right
now you got another girl in yo life
giving her love all day all night
I was in love wit ya
but the hell wit ya
cause you didn’t wanna
treat me right
so I hear
I met the wench before
(yeah I remember that time we went to pizza hut
and you told me she was your cousin)
I hear you learned to open doors
(when did you become such a damn gentlemen)

Oh I tried to act like I don’t care
but it doesn’t seem fair
your so good to her
and I tried to pretend that I didn’t see
all the things that you do
you couldn’t do for me

I was in love wit ya
but the hell wit ya
cause you didn’t wanna
treat me right
now you got another girl in yo life
giving her live all day all night
I was in love wit ya
but the hell wit ya
cause ya dont wanna
treat me right

what does she do to you
to make you give her everything
like you never did for me
call it jealousy
but it’s killing me
cause all that time
when you were mine
you didn’t treat me right

———————
Aus dem Pink Debütalbum Can´t Take me Home

Pink Songtext: Split Personality

can’t no man be trusted
oh no no no
and I would not dare to open up
this life of yours is dusted pink
well my rent’s past due
and now my car won’t start
I hate the bus
aren’t you glad you have somebody to talk to?

tell me what do they see
when they look at me?
do they see my many personalities?
oh oh no

can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

can it be my turn now
is it my turn pink?
said I’ll say it again
you’re my only friend
I protect you from the world
I basically protect you from yourself
though I can’t go on
I’m not satisfied
with this being the end
this is just the beginning

tell me why can’t I just reach up and simply touch the sky?
tell me why can’t I spread my arms and fly and fly and fly??
tell me why can’t I say this?
why can’t I do that?
tell me what do they want from me?
tell me how to act

said can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

so I’m putting it all on the table
you don’t know me well enough to label me
sick or even disturbed
when you break it down
I’m just two girls
trying to blend, trying to vibe
trying to live just one life
everybody’s got insanitites
I got a split personality

tell me why can’t I just reach up and simply touch the sky?
tell me why can’t I spread my arms and fly and fly and fly??
tell me why can’t I say this?
why can’t I do that?
tell me what do they want from me?
tell me how to act

can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

can you help me
does anybody hear me
can they even see me
this is my reality oh oh

can you help me
do you hear me
do you see me
yeah its mine, its all mine
its my reality
its just too much for me
oh oh oh

———————
Aus dem Pink Debütalbum Can´t Take me Home

Pink Songtext: Catch 22

„Good afternoon ladies and gentlemen and welcome to Pink Airlines. We hope your flight is enjoyable and our flight attendants are here to insure your ride is as pleasant as possible. Seat backs and tray tables must be in the upright and locked position during the take-off and landing. All carry-on luggage must be stowed in an over-head compartment or under the seat in front of you…“

Waiting on a ticket
‚Cause you’re looking for the ride
You’re feeling on top
‚Cause you’re flying through the sky
You wanna have your cake
And you wanna eat it too
Everybody’s always pointing fingers at you
You’re damned if you do
You’re damned if you don’t
We’re always doing all the things
That we say we won’t

Here we go
We’re riding on a whim
Connecting with a rendezvous
Here we go
We’re jumping off the wings
We’re going round in circles
It’s a catch 22
Yes, we’re flying round in circles
It’s a catch 22
yes were rocking round in circles
it’s the catch 22

„If you are seated in an emergency exit aisle and feel as though you are unable
or unwilling to assist in case of an emergency, please notify a flight
attendant immediately. All eletrical equipment, including cell phones, 2-way
pagers, portable CD players, laptops, etc. should remain in the off position
until the pilot notifies us that we areat a safe flying altitude of 10,000 ft.“

Looking from the outside
You’re always looking in
You think you fixed the problem
‚Til it comes right back again
And life seems like a trap
You’re trying to get out
You’re searching for you cheese
‚Cause you feel like mighty mouse
You’re damned if you don’t
You’re damned if you do
You’ve seen all the signs
But you haven’t got a clue

Here we go
We’re riding on a whim
Connecting with a rendezvous
Here we go
We’re jumping off the wings
We’re going round in circles
It’s a catch 22
Yes, we’re flying round in circles
It’s a catch 22
yes were rocking round in circles
it’s the catch 22

You are in
You are in
You are in  for the ride of you life

Here we go
We’re riding on a whim
Connecting with a rendezvous
Here we go
We’re jumping off the wings
We’re going round in circles
It’s a catch 22
Yes, we’re flying round in circles
It’s a catch 22
yes were rocking round in circles
it’s the catch 22

„We realize you had many choices and on behalf of all of us at Pink Airlines, we’d like to thank you for flying with us. We hope you have a wonderful stay wherever your destination may be, and remember be careful when retrieving your items, as during the flight they may have shifted and might fall on you or your neighbor’s head and knock you the fuck out.“

Here we go
We’re riding on a whim
Connecting with a rendezvous
Here we go
We’re jumping off the wings
We’re going round in circles
It’s a catch 22
Yes, we’re flying round in circles
It’s a catch 22
yes were rocking round in circles
it’s the catch 22

 ————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood

Pink Songtext: Lonely Girl

I can remember
The very first time I cried
How I wiped my eyes
And buried the pain inside
All of my memories
Good and bad that’s passed
Didn’t even take the time to realize

Staring at the cracks in the walls
‚Cause I’m waiting for it all
to come to an end
Still I curl up right under the bed
‚Cause it’s takin‘ over my head
All over again

Do you even know who you are?
I guess I’m trying to find
A borrowed dream or a superstar?
I want to be a star
Is life good to you, or is it bad?
I can’t tell anymore
Do you even know what you have?

Lying awake
Watching the sunlight
How the birds will sing
As I count the rings around my eyes
Constantly pushing
The world I know aside
I don’t even feel the pain
I don’t even want to try

I’m looking for a way to become
The person that I dreamt up
When I was 16
Oh, nothing is ever enough
Ooh, baby it ain’t enough
For what it may seem

Do you even know who you are?
I’m still trying to find
A borrowed dream or a superstar?
Everybody wants to be…
Is life good to you, or is it bad?
I can’t tell anymore
Do you even know what you have?
No

Sorry girl
Tell a tale for me
‚Cause I’m wondering
How you really feel
I’m a lonely girl
I’ll tell a tale for you
‚Cause I’m just trying to make
All my dreams come true

Do you even know who you are?
Oh yeah, yeah
A borrowed dream or a superstar?
Oh, I wanted to be a star
Is life good to you, or is it bad?
I can’t tell, I can’t tell anymore
Do you even know what you have?
I guess not, oh, I guess not

Do you even know who you are?
Oh, I’m trying to find
A rising dream, or a falling star?
Oh, I have all these dreams
Is life good to you, or is it bad?
I can’t tell anymore
Do you even know what you have?
Oh, no, no

Do you even know who you are?
A rising dream, or falling star?
Is life good to you, or is it bad?

————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood

Pink Songtext: Gone To California

Goin‘ to California,
to live in the summer sun
The streets are made of silver
I’m like a rabbit on the run.

Philadelphia freedom
well, it’s not like you have heard
The city of brotherly love
is full of pain and hurt

Going to California
to find my pot of gold

Corruption on every corner
hustlers selling sweets
Baby is home crying
while her momma’s on the street.

Everybody’s dying
have you heard the news today?
A woman in north philly is mourning
the bullet took another son away

I’m going to California
I’m going far, far away

Going to California, yes
to resurrect my soul
The sun is always shining, shining
or at least that’s what I’m told

Goin‘ to California
there’s a better life for me, yeah

Goin‘ to California
I’ll write and tell you what I see

Goin‘ to California
somebody say a prayer for me

————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood

Pink Songtext: My Vietnam

Daddy was a soldier,
He taught me about freedom,
Peace and all the great things,
That we can take advantage of.

Once I fed the homeless
I’ll never forget
The look upon their faces as I
Treated them with respect

This is my Vietnam
I’m at war
Life keeps on dropping bombs
And I keep score

Mama was a lunatic
She liked to push my buttons
She said I wasn’t good enough
But I guess I wasn’t trying

Never liked school that much
They tried to teach me better
But I just wasn’t hearing it
Because I thought I was already pretty clever

This is my Vietnam
I’m at war
Life keeps on dropping bombs
And I keep score

This is my Vietnam
I’m at war
Life keeps on dropping bombs
And I keep score

What do you expect from me
What am I not giving you
What could I do for you
To make me okay in your eyes

Chorus: This is my vietnam
I’m at war
They keep on droppin bombs
And I keep score

————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood

Pink Songtext: Don’t Let Me Get Me

I never win first place
I don’t support the team
I can’t take direction
And my socks are never clean
Teachers dated me
My parents hated me
I was always in a fight
‚Cause I can’t do nothing right

Everyday I fight a war against the mirror
Can’t take the person staring back at me

I’m a hazard to myself
Don’t let me get me
I’m my own worst enemy
It’s bad when you annoy yourself
So irritating
Don’t want to be my friend no more
I wanna be somebody else

I wanna be somebody else

L.A. told me
You’ll be a pop star
All you have to change
Is everything you are
Tired of being compared
To damn Britney Spears
She’s so pretty
That just ain’t me

So doctor, doctor won’t you please prescribe me something?
A day in the life of someone else

Cause I’m a hazard to myself
Don’t let me get me (No)
I’m my own worst enemy
It’s bad when you annoy yourself,
So irritating (No)
Don’t want to be my friend no more
I wanna be somebody else
Yeah

Don’t let me get me (Don’t let me)
I’m my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don’t wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

So doctor, doctor won’t you please prescribe me something?
A day in the life of someone else
Don’t let me get me

Oh, I’m a hazard to myself, yeah
Don’t let me get me
I’m my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself (yourself)
So irritating (so irritating)
Don’t wanna be my friend no more (don’t don’t)
I Wanna be somebody else

Don’t let me get me (don’t let, don’t let)
I’m my own worst enemy (don’t let me get me)
Its bad when you annoy yourself (its bad so bad)
So irritating
Don’t wanna be my friend no more (how)
I wanna be somebody else

Don’t let me get me
Don’t let me get me
I’m my own worst enemy

————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood

Pink Songtext: Respect

This is my rap song
1-2-3-4
I’m gettin really sick and tired
Of these boys up in my face
Pick-up lines like what’s your sign?
Won’t get you anyplace
When me and all my girls
Go walking down the street
It seems we can’t go anywhere
Without a car that goes beep, beep  :::BEEP BEEP:::

‚Cause this body is a priceless piece
Of lovin‘ unconditionally, yes
So Mr. Bigstuff, who you think you are?
You was thinkin‘ you’s gon‘ git it for free?

Hey ladies, yeah?
Let ‚em know it ain’t easy
R-E-S-P-E-C-T
Let’s come together
Hey Sistas, yeah?
Its time to be greedy
Nothin‘ good comes for free (nothin good comes for free)

Mirror, mirror on the wall
Damn, I sure look fine
I can’t blame those horny boys
I’d would make me mine
When I pass you in a club
„Ooh la la,“ you gasp
Back up boy, I ain’t your toy
Or your piece of ass!

‚Cause this body is a priceless piece
Of lovin‘ unconditionally, yes
So Mr. Bigstuff, who you think you are?
You was thinkin‘ you’s gon‘ git it for free?
No no no

Hey ladies, yeah?
Let ‚em know it ain’t easy
R-E-S-P-E-C-T
Let’s come together
Hey Sistas, yeah?
Its time to be greedy
Nothin‘ good comes for free X2
Nothin‘ good comes for free

No jealousy, no envy girls
Come on let’s work it out
No freebies in the limousine
That’s not what it’s about
Let him know there’s work to do
Give it up, he won’t call you
Respect is just a minimum
Go on girl and get you some

1-2-3-4
Hey ladies, yeah?
Let em know it ain’t easy
R-E-S-P-E-C-T
Let’s come together
Sistas, yeah?
Its time to be greedy
Nothin‘ good comes for free X2

Let’s come together
Come on girls lets work it out
Let’s come together
Let’s show ‚em what it’s all about
Let’s come together
Let’s come together
Let’s come together
Let’s come together
You gotta let ‚em know
That it ain’t easy street, no

————————-
Aus dem 2002er Pink Album M!Ssundaztood